Marie N’diaye

Marie N ‘Diaye doktorea koreografoa, interpretea eta Jazz Dance irakaslea da, baita dantza ikertzailea ere. Jazz Dance (African American Jazz Dance) eta bere diziplina bikotean, Lindy Hop-a, espezializatu zen, Savoy Ballroom Harlemeko dantzarien ondarean zentratuz, baita gaueko kluben eta antzokien chorus line-en tradizioan ere (Apollo Antzokia, Cotton Club-a, Connie ‘s Inn Hop-a…), eta bere ezagutza aprobetxatuz, ikertzaile eta dantzari gisa, praktikan oinarritutako Jazz dantzen ikaskuntza eta aurkikuntza prozesu bat gidatzen ari da, jatorrizko klipak iturri gisa erabiliz eta garaiko dantzariekin zein egungo beste artista batzuekin elkarlanean arituz.

Marie «Collective Voices for Change» irabazi-asmorik gabeko erakundearen sortzailea da, jazz dantza afroamerikarren estimazio kulturala eta errespetua sustatzeko helburuarekin. Era berean, «Black Lindy Hoppers Fund» batzarreko kidea da, eta bere zeregina artista beltzak babestea eta sustatzea da, Jazz Dance interpretatzeko eta transmititzeko, bereziki Lindy Hop-a.

Gaur egun, Dantzaren Antropologiako eta Etnocoreologiako Maisutza osatzen ari da, «Choreomundus» deitutako ERASMUS nazioarteko programaren barruan, Kultura Ondare Inmaterialaren babesean sartuta dagoena.

Felix Berghäll

Felix Berghäll koreografoa, artista, irakasle eta DJ-a da, eta Lindy Hop eta Afroamerikako jatorrizko dantzak ditu ardatz, jazzean sustraituak. Kirol Zientziak ikasi zituen Stockholmeko Swedish School of Sport and Health Science delakoan. Boogie Woogie eta Lindy Hopen talde nazionalean parte hartu du, eta orain, Mikaela Hellsten lankidearekin batera, Suediako Lindy Hop talde nazionala koordinatzen du.

Azken bost urteetan, mundu mailako Lindy Hopekin lotutako ekitaldi handienetako bat antolatzen aritu da, Herrang Dance Camp, eta kargua utzi zuen 2021eko azaroan.

Felixek Swedish Bugg estiloan dantzatu du, Boogie Woogie, Lindy Hop eta Double Buggen zortzi urte zituenetik. Guztiak Lindy Hop-etik eratorriak, jatorri Afroamerikarrekoak eta jazzean errotuak. Gazte-gaztetatik zaletu zen, eta horretaz atrapatuta geratu zen, batez ere musikaz.

Gaur egun, Collective Voices For Change GKEko batzarreko kide da, dantzari eta aditu gehiagorekin batera, Jazz komunitateko bidegabekeria sozialak berrikusteko plataforma bat sortzeko helburuarekin. Ekimenaren ardatza kultura jabetzeari eta arrazakeriari dagokienez dagoen desoreka eztabaidatu eta berrezartzea da.